Thank you for loving me

Idag bestämde jag mig för att köpa med mig muffins och gå hem till Johanna för att fika. Vi satt och pratade länge och det var så skönt att få prata med någon och fram för allt med Johanna. Vi har alltid så mycket att prata om och hon förstår mig och jag förstår henne. Sedan kom hennes mamma och vi började prata om lite djupare och känsligare saker och det hela ledde till tårar. Precis som Johanna skrev så var det tårar av jobbiga minnen men ändå glädjetårar över at vi har varandra. Jag har aldrig haft någon som riktigt förstår mig som du gör Johanna och jag kan inte berätta med ord hur mycket du betyder för mig. Hjärtat ljuger aldrig och mitt hjärta säger att du är den viktigaste personen i mitt liv. Jag älskar dig verkligen, och bara tanken på att du faktiskt tror på mig och tycker om mig får mig att älska dig ännu mer. Jag pratade om att jag skulle kunna ta en kula för vissa. Du är definitivt en av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0