Sitter i skolan

Sitter i skolan just nu och bara väntar på att få åka hem. Jag har i och för sig bara en lektion kvar så det är inte allt för långt kvar. Min pedagogik ställdes in och det var verkligen vad jag behövde. Då kommer jag hem två timmar tidigare än planerat. Nice! 
Jennifer, Michan och Jossi sitter och arbetar medan jag sitter här. Jag orkar inte arbeta, jag orkar inte göra någonting alls. Jag är för trött.
Men jag ser fram emot kvällen med Johanna, vi ska se idol och bara ha det mys. Sitta och prata hela kvällen och bara umgås. Det kommer bli underbart.
Nej nu måste jag gå till dom andra och hjälpa till. Vi hörs sen när jag kommer hem.
Ta hand om er  /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0