Robin gjorde min dag!

Herregud vilken jobbig dag det har varit idag. Jag har varit så trött att jag nästan har somnat vid skolbänken och världens jobbigaste huvudvärk har jag haft också, inte alls kul. Jag var i skolan halv 8 och kom hem halv 5. Dom där långa dagarna är riktigt jobbiga. Jag kom hem och tog mig en powernap sen efter det blev jag lite piggare och huvudvärken försvann.
Nu har jag precis tittat klart på idol och jag och Johanna håller på att diskutera vad vi tycker om alla över msn som vi alltid gör. Det har blivit som en liten rutin att skriva vad vi tycker och vi tycker nästan lika om alla. Det ändå som skiljer är att hon dör för Lars och jag dör för Robin E. Seriöst, Robin är den bästa jag någonsin sett i idol och åker han ut slutar jag titta på idol, på allvar. Han är sjunger så bra att jag blir helt hypnotiserad när jag ser honom. Jag kan liksom inte slita blicken ifrån honom.
Nej nu ska jag rösta en gång till på honom sen blir det film hela natten. Imorgon ska vi på dop, inget jag direkt ser fram emot men det är ju alltid kul att klä upp sig lite. Jag kanske kan ta någon bild så ni får se hur jag ser ut.
Vi hörs i alla fall imorgon, ta hand om er.   /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0