Rebecca the nanny

Sitter just nu med mina systrar hemma hos pappa. Jag ska ju nämligen vara barnvakt åt dom till på tisdag. Vi har precis ätit middag och nu sitter vi alla tre vid varsin dator i sovrummet. Snart ska vi ner och se på tv och ta en varsin glass. Det kommer bli mysigt.
Sen måste jag även plugga gärnet ikväll. Det var meningen att jag skulle plugga lite på förmiddagen men jag orkade inte, så nu sitter jag här med ångest över att jag inte har pluggat till provet imorgon. Men det är verkligen typiskt mig, tyvärr. Nu ringde pappa så jag ska prata lite med honom sen ska jag få ner mina systar till vardagsrummet. Jag kanske sätter på en film som vi kan se.
Vi hörs imorgon igen. Godnatt   /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0