På rymmen

Nu är en dag snart över, men hjälp vilken dag det har varit. Jag gick upp sex för att se till att tjejerna fixade sig på morgonen och kom till skolan. Sen var det dax för mig att fixa mig. Jag kom i alla fall till skolan vid halv tio och då var det prov direkt. Det gick väl inte så jätte bra men jag hoppas på det bästa.
När jag kom hem fick jag mig en liten chock. Kaninburen står öppen! Vad gör jag? Jo jag går självklart runt och letar och till min förvåning hittade jag faktiskt en kanin, men den andra var språlöst försvunnen. Bara en liten stund senare kom Denise och Linda hem och vi börjar också leta. Utan att hitta den andra kaninen började jag laga mat och vi satte oss och åt middag. Vi trodde aldrig att vi skulle hitta den men helt plötsligt står den där. Det tog ett tag att få in den men nu är båda i buren. Puh, skönt att dom är hittade.
Nu ska jag plugga lite sen ska jag sätta mig och titta på tv hela kvällen.
Ha det bra och sovgott   /R



Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj! Har du klippt luggen nu? :D

Vad fint gumman!

Låter som en fullspäckad dag ...

Nämen! Haha, jag önskade en låt på lugna favoriter, och den kom nu! Vad coolt. Aja, min dag har varit toppen. Har haft superkul, dock mycket pluggande just nu. Psykologi. Imorgon också. Hoppas du får det mys med tjejerna ikväll! Pussa dom från mig

2008-10-13 @ 19:00:04
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sprid vidare! Hundpromenad 25/10 kl.12 mer info i bloggen!!

2008-10-14 @ 16:16:52
URL: http://kirrikirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0