Ingen rolig dag idag

Nu är jag äntligen hemma. Den här dagen har varit den värsta på väldigt länge. Jag har haft så ont i huvudet att jag har blivit tokig. Hade jag inte haft prov idag hade jag aldrig stannat hela dagen. Saken var den att jag proppade i mig värktabletter men det hjälpte inte. Jag var skakig i hela kroppen och jag mådde illa av huvudvärken. Det var verkligen inte en bra start på veckan.
Nu ska jag ta det lungt en liten stund innan jag börjar med alla läxor. Pontus kom precis hem så jag ska be honom gå upp till kiosken och köpa lite godis till mig, för efter en sån här dag tycker jag att jag förtjänar lite godis.
Vi hörs lite senare idag så får vi se hur jag mår då.
Ha det bra tills dess  /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0