Imorgon blir det städa för hela slanten

Jag har nästan precis kommit hem från en mysig kväll hos Jossi. Vi tittade på idol och åt massa gott. Riktigt kul var det.
Dagen har för övrigt varit ett helvete men jag tänker inte gå in på varför. Jag har i alla fall varit väldigt ledsen och den jobbiga huvudvärken som jag har haft hela dagen har inte direkt hjälpt.
Jaja, jag tar nya tag till imorgon då jag ska städa. Det är helt sjukt att jag faktiskt längtar. Men som jag sa förut, det är ju underbart när man är klar.
Nej nu ska jag nog sova så att jag orkar upp imorgon. Tänkte nämligen börja vid nio så att jag är klar hyffsat tidigt.
Good night my friends   /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0