I skolan

Jag sitter just nu ensam i skolan och väntar på ett möte som jag ska på. Jag har redan slutat men mötet börjar 11.45 så jag måste vänta här ett litet tag. Det är faktiskt ganska skönt att sitta här. Alldeles tyst är det.
När jag kommer hem ska jag slänga mig på soffan och ligga där hela kvällen. Nej men jag ska i alla fall bara ta det lungt. Kanske dra med någon ut på en promenad nu när vädret är fint.
Jag är fortfarande jätte glad och livet känns härligt. Jag har inte alls haft lika mycket huvudvärk den här veckan som jag brukar ha och det känns också jätte skönt. Jag hoppas att allt håller i sig och att jag faktiskt kan få vara glad några dagar till.
Ha det bra allihopa  /R

Kommentarer
Postat av: Johanna

"kan få vara glad några dagar till"

Rebecca du är värd fler glada dagar än så :)

2008-10-23 @ 17:05:04
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0