Halloj igen

Jag måste nämna att jag träffade Tess igår. Hon var lika vacker som vanligt! Men hjälp vad längesen det var jag såg henne. Vi bestämmer att vi ska hitta på något men så blir det aldrig av, gud jag skäms. Jag tänker verkligen inte låta en så bra vän försvinna så nu är det dax att göra något åt det, i alla fall från min sida.
Sanne har bestämt sig för att vara hemma med mig ikväll så jag slipper vara ensam. Vi blev riktigt sugna på glass så snart ska vi ta bussen till maxi och köpa ben and jerry's. Det ska bli så gott. Sen har vi lite naturgodis och annat gott här hemma så vi kommer nog klara oss gott och väl. Nej nu ska jag gå och tjata på Sanne att vi ska åka, annars kommer vi aldrig komma iväg.
Vi hörs imorgon, simma lungt vänner  /R

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter mysigt!

Haha du, på tal om Maxi, jag ska hem till Andreas ikväll, haha. Ha det så trevligt med syrran, vi hörs imorgon!

2008-10-11 @ 18:28:44
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja, stötte på honom på maxi och han frågade om jag ville komma över. Vi ska kolla på matchen, haha.

2008-10-11 @ 19:12:18
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 vad händer efter onsdag? jag har fullt upp tills dess med prov. Men vad säger du om en middag för två hos någon av oss? äta uppe på rummen och talk talk talk!?

2008-10-12 @ 10:35:03
URL: http://kirrikirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0