Take me back to that special place

Jag har precis kommit ur duschen så nu känner jag mig riktigt fräsch. Johanna har varit här hela kvällen och det har känts skönt att få prata med henne. Visserligen träffades vi i måndags men det har hänt en del på tre dagar.
Imorgon är det fredag och det ska bli väldigt skönt med helg. Imorgon blir det även idolkväll med Johanna och jag är säker på att det kommer bli lite mysigt som förra gången. Både lördag och söndag blir lugna, då kanske jag har tid med lite plugg också. Jag skulle behöva göra några mattetal och läsa lite pedagogisk ledarskap.

Jag känner mig så glad, och inte bara idag utan jag har känt mig ganska glad hela veckan, bortsett från i tisdags då. Jag kan komma på mig själv gå runt och le. Jag vet inte varför jag är så glad men det är det som är så härligt, att bara gå runt och le utan någon anledning. Jag hoppas att den här känslan håller i sig ett tag till för det vore underbart.

Jag och Johanna satt och pratade om att följa med pappa till Värmland efter nyår. Det vore ju otroligt skönt att få spendera de sista dagarna av lovet i stugan. Komma bort från storstaden och gå runt i naturen hela dagarna. Även ett sätt att rensa huvudet innan skolstarten, jag kan faktiskt inte tänka mig något härligare. Jag hoppas verkligen att det blir av.
Nu ska jag lägga mig och läsa en stund sen blir det sängen för min del. Godnatt allihopa  /R

bilder från Värmland när jag var där sist







Kommentarer
Postat av: Johanna

Herrejävlar vilka fina bilder! Vilken myskänsla man får! Hoppas det blir av :)

2008-11-13 @ 21:36:00
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0