Sick of being sick

Igår bestämde jag och Johanna oss för att ta en promenad i det mysiga vädret. Vi gick runt i området och pratade om allt som hade hänt den här veckan. Det var en hel del att prata om med tanke på att det var en hel vecka sen vi sågs sist.
Förkylningen vägrar ge med sig och värre har det blivit efter gårdagens promenad men det var verkligen värt det. Jag har känt mig rätt nere den här veckan så Johanna var precis vad jag behövde.
Idag har jag varit hos tandläkaren och eftersom jag går inne i stan så blev det en skolfri dag. Jag funderar på om jag verkligen ska gå till skolan imorgon. Jag skulle verkligen behöva vila upp mig så att förkylningen försvinner. Jag har ingen lust att gå runt med den i flera veckor. Dessutom skulle det inte vara hela världen om jag skulle vara hemma imorgon eftersom jag inte har så viktiga lektioner. Jag får se hur jag gör.
Nu ska jag gå och äta frukost, eller snarare lunch med tanke på att klockan snart är halv ett.
Ta hand om er  /R




Kommentarer
Postat av: Nathaly

Vilka härliga bilder du tagit sötis :)

2008-11-20 @ 16:33:18
URL: http://buffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0