I've got the disease!

I wonder what it's like to fly so high
Or to breath under the sea
I wonder if some day I'll be good with goodbyes
But I'll be ok if you come along with me

Such a long, long way to go
Where I'm going i don't know
I'm just following the road
For a walk in the sun

Jag har blivit jätte sjuk så nu sitter jag här, hur trött som helst, ont i huvudet, snuvig och jätte tråkig. Jag ska vara med Jossi och Jessika ikväll men dom får nog roa varandra för jag tror inte att jag kommer vara så jätte roligt sällskap. Men jag ska göra mitt bästa så att dom inte tröttnar på mig helt. Nej nu ska jag vara lite social med Jossi innan Jessika kommer.
Hoppas ni får en mysig lördagskväll  /R


Kommentarer
Postat av: Johanna Carlsson

Gud vad trist att du är sjuk! Hoppas du kryar på dig. Hihi, kan inte sluta skratta åt det där du ringde och berättade. Kan verkligen se det framför mig! Lite avis blir man ju faktiskt måste jag säga...........

2008-11-15 @ 22:59:23
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Jessika Hellsén

du va visst rolig att vara med :D

2008-11-17 @ 07:10:46
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0