Feeling a bit down

Har känt mig lika hängig idag som igår men jag kämpar på. Är man sjuk en dag i skolan tar det en vecka att jobba ikapp det och det har jag varken ork eller tid till så jag försöker vara med i skolan så mycket jag orkar.
Ikväll ska jag ta det lungt, jag har nämligen ingenting från skolan så jag ska ta vara på den här lediga kvällen och ta hand om mig själv litegrann. Skönt ska det bli.
Jag har egentligen ingenting att skriva om så jag avslutar det här inlägget med en bit från en låttext.

When it seems you're lost, alone and feeling down
Remember everybody's different
Just take a look around

Be who you want to, be who you are
Everyones a hero, everyones a star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0