Jag känner mig så lycklig

Dagen har spenderats mestadels med Sanne. Vi har suttit och pratat en del vilket har lett till både skratt och tårar. Jag försöker verkligen ta vara på den lilla tid jag får med min syster för den är guld värd. Det är kanske därför jag har varit så glad och bara allmänt lycklig idag, skönt har det varit i alla fall.

Lite senare kommer Johanna hit och vi tänkte dricka varm choklad med grädde, det kommer bli hur gott som helst.

Som ni kanske ser så har jag gjort om bloggen ännu en gång men den här gången blev jag faktiskt nöjd så nu kommer den se ut såhär ett tag fram över, hoppas att den är bra för er som läser också. Jag ville få lite vinter och jul känsla. Hoppas att det syns.
Jag hade tänkt att läsa lite nu, vi hörs kanske senare.
Glöm inte att gratta era pappor på fars dag idag!   /R

Kommentarer
Postat av: Jessika Hellsén

jag älskar dig! du är allt <3

2008-11-10 @ 07:16:51
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0