Jag ska vara jultomte!

Även idag tog jag och Johanna oss en promenad men den här gången till centrum för att köpa lussebullar. Det blev inga lussebullar utan glass istället men vi fick även med oss en varsin biobiljett hem. Vi var med i en undersökning och som tack för hjälpen fick vi en biobiljett så nu hade vi tänkt att gå på bio någon gång innan jul. På tal om jul, jag ska vara tomte hos mina grannar på julafton. Kan ni tänka er, jag ska vara jultomte! Hur som helst kommer det bli jätte roligt och jag går till och med runt och övar här hemma.
Just nu sitter jag i mitt rum, jag har släckt ner och tänt massa ljus, jag sitter dessutom och lyssnar på julmusik så lite julstämning har det blivit här. Jag har börjat på en ny novell idag. Den ska handla om just julen. Jag berättade om den för Johanna och hon verkade verkligen tycka att själva storyn var bra. Ni kanske får läsa den någon gång sen.
Nu ska jag fortsätta med mitt skrivande.
Ha det bra!  /R 


Kommentarer
Postat av: Ole (pappa)

Hej Rebecca!!!

Var inne på din blogg och tycker att du gör ett bra

jobb.

Kul att du ska vara tomte.

Det kommer inte att vara några problem för dig med

tanke på den kunskap du besitter.

Puss och kram/älskar dig Pappa

2008-11-27 @ 19:17:11
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0