Jag ska börja i tid i fortsättningen

Provet som jag hade idag gick inte alls bra men det gjorde det nästan inte för någon i min klass. Det var massa saker på provet jag inte förstod och som jag inte visste att vi skulle kunna så det var rätt svårt. Men nu lämnar jag det provet bakom mig och satsar på dataprovet på måndag istället. Jag har ju en rolig helg att se fram emot så nu ska jag försöka vara glad. Jag fick mig en chock när jag fick tillbaka ekonomiprovet idag. Jag fick 60/70 vilket är ett starkt vg. Jag var tre poäng från mvg men jag är glad ändå. Det lönar sig att plugga flera dagar innan provet kan jag ju säga.
Nu ska jag snart röra mig upp till pappa för att äta middag där. Hoppas det bjuds på något gott, men det blir det i och för sig nästan alltid när pappa lagar mat. Imorgon har jag bara en lektion, jag börjar 8 och slutar 9 så jag är hemma hyffsat tidigt. Jag funderar på att börja plugga lite data redan imorgon. Som sagt, det lönar sig att börja i tid.
Ha det bra  /R


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitbra Rebecca! Det får gå illa på ett prov då och då, det kan man inte gå och haka upp sig på och du gör alldeles rätt i att lägga det provet bakom dig och satsa på nästa!



Saknar dig redan haha! Du får mig alltid på bra humör. Har haft en pissdag idag... Usch. Men har lyckligtvis hittat ett par glasögonbågar som jag gillar. Ska försöka hitta par nr två imorgon förmiddag :)

2008-11-26 @ 20:10:35
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Liten

Vilken underbar låt! Vem sjunger och vad heter den?

2008-11-26 @ 21:21:30
URL: http://litenjag.nu
Postat av: Liten

Tack så mycket! Det ska genast tittas närmre på =)

2008-11-26 @ 22:17:47
URL: http://litenjag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0