Fick pluggandet att bli lite roligare

Jag ska börja plugga nu, pedagogisk ledarskap är det som står på schemat. Pedagogisk ledarskap är vanligtvis intressant men just nu är ingenting intressant. Jag lyckades muta min bror till att springa upp på affären och köpa godis. Skönt, då slapp jag gå ut i det kalla vädret. I rummet har jag tänt massa ljus och lugna favoriter spelas från radion, just nu Fields of gold med Sting. Musiken och den den mysiga atmosfären som skapas i rummet tack vare ljusen får pluggandet att bli lite lättare och mer avslappnat. Många kan inte plugga med musik men jag är tvärtom, jag kan nästan inte plugga utan den. Nu är jag i alla fall redo öppna böckerna. 
Vi hörs troligtvis lite senare ikväll   /R 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0