Trött!

Hej allihopa.
Sitter just nu och lyssnar på lugna favoriter och bara tar det lungt. 
Slutade runt tio idag, dirket efter nationella provet som förresten gick jätte dåligt. Jag som tänkte satsa på ett vg när det hade gått så bra på första delen men jag tror inte att jag får det längre, inte efter det provet. Åkte i alla fall till Jessikas skola efter att jag hade slutat. Var där i ungefär två timmer sen åkte jag hem och somnade på sängen. Jag är så trött nuförtiden. Jag är helt utslagen när jag kommer hem från skolan att jag somnar direkt när jag kommer hem. Gå och lägga sig tidigare kanske?
Imorgon har jag ännu ett prov och även ett på fredag. Jag vill ha sommarlov! Skönt att det inte är så långt kvar nu.
Nu ska jag fortsätta plugga lite,
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0