Tisdagkväll

Sitter i sängen och tittar på desperate housewives. Älskar den serien men den börjar spåra ur lite känns det som.
Imorgon har jag nationella i matte och jag har en känsla av att det inte kommer gå så bra som jag vill att det ska gå. Men jag får fortsätta plugga och hoppas på det bästa.
Imorgon ska jag på studiebesök till Riksdagen. Inget som direkt lockar men min lärare verkar verkligen förväntansfull så det blir nog bra, sen slipper jag lektioner så det bli ganska skönt i alla fall. 
Nu ska jag fortsätta se på tv sen ska jag nog gå och lägga mig ganska tidigt ikväll så att jag orkar gå upp imorgon.

Ha det bra /Rebecca

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN här: metrobloggen.se/queenie, och jag länkar till din blogg i 4 dagar?

2008-05-06 @ 21:39:51
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Kung Patrik

svar: Javisst var inte blyg, alltid kul med läsare ;D

2008-05-07 @ 20:35:07
URL: http://majestix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0