sol sol sol

Solen är helt underbar! Den gör vem som helst lycklig. Har suttit ute en stund och bara njutit. Skulle egentligen vilja åka till stan och ta en fika i solen men utan pengar är det lite svårt. Det får bli nästa vecka istället.
Ikväll blir det grillning ute på gården med grannarna. Alltid lika gott med grillad mat.
Hoppas på solsken hela nästa vecka också, vore väldigt skönt om det kunde vara sol på Sannes student på fredag. Har ingen direkt lust att stå och vänta på henne i en timme i regn eller kalla vindar.
Pappa ska även kolla sommarjobb åt mig. Hoppas att han hittar något, jag jobbar var som helst nu. Keep your fingers crossed!

Nu ska jag nog gå ut en stund till. Ha det bra  /Rebecca


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för kommentaren Rebecca, det värmer att höra sånt :)

Som svar på din fråga om profilbilden också.. gå in här så finns det instruktioner om hur man gör. Blir komplicerat för mig att förklara haha. http://www.designadinblogg.se/2007/october/andra-sa-du-far-en-stor-profilbild.html

2008-05-24 @ 17:28:07
URL: http://jcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0