Picture of something

Ibland kan saker och ting verka jätte bra och sedan helt plötsligt bryter man ihop och förstår inte riktigt varför. Det är något som händer mig hela tiden. Det är som om något finns därinne, något som får mig att må dåligt men som jag inte vet vad det är. Jag vill förstå mig på mig själv men jag är nog den människa som håller inne och gömmer allt. Jag är rädd för att människorna runt omkring mig ska se vem som finns där inne. En person som varken är stark eller svag, rädd eller modig. Många säger att jag är stark, att jag inte ger upp och det är nog därför jag bryter ihop när jag minst anar det. Jag kämpar för att försöka vara mig själv men samtidit vara den person som folk har en bild av. Allt ska alltid vara så svårt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad tycker du om tequila sunrise? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0