Leeeedig

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag nu men det har varit så mycket i skolan att jag inte har haft tid. Men nu är jag här igen. Idag var det sista skoldagen på den här veckan. Är nämligen ledig imorgon eftersom Sanne tar studenten. Den här helgen kommer bli väldigt skön. Jag ska plugga lite till provet på tisdag och sen ska jag fortsätta med mitt och Jossis arbete sen är det inget mer pluggande för den här terminen. Det ska bli så skönt med lov att det är helt sjukt. Jag har fortfarande inte hittat något sommarjobb men jag letar. Börjar tröttna på att leta så snart så skiter jag i hela sommarjobb grejen. Antar att det får bli min sista lediga sommar.
Nu ska jag bara ta det lungt. Kanske gå ut i solen och göra ingenting. Jag tycker jag förtjänar det!
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0