Jag är lycklig!

Igår var en ganska tröttsam dag men den var ändå rolig. Jobbade hela dagen från 8-17 och jag var väldigt trött när jag kom hem. Men det var väldigt kul att umgås med Tess och det var roligt att träffa Erika.
Igår efter att jag hade varit med Jessika och Elin så gick jag hem till Roger och Martina där alla andra i familjen var. Jag och pappa gick ut och pratade lite och han sa saker han aldrig sagt till mig förut. Han sa att han var stolt över mig, att jag och Sanne var det bästa som någonsin hade hänt honom och att han älskade mig. Jag kunde inte hålla tårarna borta. Det var den bästa stunden på så länge och jag var verkligen lycklig då.

Just nu sitter jag vid pappas dator och hjälper tjejerna med att installera massor av sims 2 spel. Dom har tjatat över det så länge nu så det var väl på tiden att jag fixade det. Sen ska vi alla upp till Sonjas mamma för att fira henne sen efter det blir det att plugga som en galning.
Vi ses  /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad skönt att höra, det där med din pappa.

2008-05-18 @ 13:15:49
URL: http://jcarlsson.blogg.se
Postat av: Rebecca

Tack så mycket

2008-05-18 @ 14:48:49
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0