Super glad

Sitter här i sängen. Elin och Jessika är här och dom är helt insatta i guitar hero. Lite kul och se deras miner när dom spelar!
Hade prov och redovisning idag och det gick ganska bra. Nästa vecka har jag två jätte svåra prov och en inlämning. Känns som att helgen kommer spenderas med skolböcker i knät. Men hos mig är det väldigt mycket prat men lite verkstad. Det kommer sluta med att jag kommer plugga ihjäl mig nästa vecka. Men det gör inget för just nu är jag jätte glad. Jag vet inte varför men jag tror att det är Elin och Jessika som gör mig så glad. Skulle aldrig orka något utan dom. Ni gör min dag tjejer!

Nej nu ska jag snart ta över gitarren och visa hur det går till när ett proffs kör ;D
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0