Prov och läxor konstant!

Jag håller seriöst på att plugga ihjäl mig. Det är därför jag inte har skrivit på ett tag, jag har verkligen inte tid.
Idag skulle min historiauppsats vara klar, imorgon har jag prov i samhällskunskap, på fredag har jag geografiprov, på måndag ska min svenska bok vara utläst, på tisdag har jag naturkunskapsprov och nästa fredag ska mitt musikarbete vara klart. Jag är helt sjukt stressad och jag har inte tid med något annat än alla jävla skolböcker. Jag är så trött på att plugga just nu.  
image78

Jaja, efter den här veckan lovar jag att skriva mer i bloggen!

Ha det bra och godnatt /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Johanna

Samma här. Man pluggar sönder sig själv.. Och om man inte pluggar så tänker man konstant på plugg: planerar, funderar på de kommande proven, på hur man ska skriva nästa uppsats, hur det gick på senaste provet. Man blir överbelastad!

2008-03-12 @ 09:01:57
URL: http://jcarlsson.blogg.se
Postat av: Rebecca

J precis så är det. Det är fan inte mänskligt! Jag blir verkligen så trött på det. Så säger lärarna "det är så det är i gymnasiet" men vafan bara för att dom bara gick två år i gymnasiet typ. AH, jag kommer fan dö snart :p

2008-03-12 @ 17:30:29
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0