Fredag

Jag försov mig imorse, inte alls bra. Men sen bestämde jag mig för att vara hemma idag och bara gå till provet. Då får jag lite tid innan till att plugga vilket jag inte alls har gjort. Jag skulle gjort det igår kväll men det blev inte av.
Nu sitter jag här i min säng och det går inte att tänka! Dom där jävla byggarbetarna håller på att borra sönder hela vårat badrumsgolv så att det ekar i öronen. Jag håller på att bli galen. KAN DOM FÖRIHELVETE INTE VARA LITE TYSTARE?! Det är i och för sig inte deras fel, dom gör ju bara sitt jobb men det är ändå dom jag blir irriterade på.
Ja nu tystnade dom. Skönt! Ikväll ska jag hem till Elin, det var ett tag sen vi alla tre sågs känns det som. Jaja, idag blir det nog jätte trevligt.

Nu ska jag fortsätta läsa geografi boken.
Ha en bra fredag /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0