Det närmar sig

Snart ska min blogg göras om, och självklart är det Jossan som ska göra det. Hon är verkligen jätte snäll som fixar det åt mig. Tack!

Idag har jag inte gjort någonting alls, bara tagit det lungt och det har varit hur skönt som helst. Imorgon är sista dagen innan påsklovet och det är efterlängtat. Jag ska bara sova, eller inte. Jag funderar på om jag ska pierca mig på påsklovet när studiebidraget kommer, men jag är fortfarande osäker om jag verkligen ska göra det.
På måndag ska jag och brorsan på bio, vi ska se Jumper som jag har velat se väldigt länge nu. Det ska bli kul, att hitta på något bara vi två, det händer inte allt för ofta.
Funderar på att åka och hälsa på farmor och farfar också. Dom har frågat mig så många gånger om jag inte kan komma och hälsa på och nu när jag har tid så kan jag ju göra det.

Nej nu ska jag se lite på tv sen ska jag gå och sova.
Godnatt  /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0