Varför mår jag alltid dåligt när jag kommer hem?!

I tre dagar har jag varit hemifrån nu. Man borde kanske sakna sin säng och sitt rum och allt men jag har inte saknat det alls. Jag trivs så bra hos Johanna att jag skulle kunna bo där i flera veckor utan att sakna något. Jag kanske skulle sakna familjen men det skulle nog vara det ända. Ikväll ska jag i alla fall sova hemma eftersom Johanna inte sover hemma själv men på lördag är jag tillbaka hos henne. Då är hon ensam hemma så då blir det röj. Eller i alla fall för mig, henne och Casper. Nej men det blir nog det vanliga; film, popcorn med alldeles för mycket salt och bara ta det lungt. Jag längtar faktiskt redan tillbaka till henne. Idag har vi spelat massa spel och tro det eller men jag vann faktiskt på allt vi spelade. Jag antar att jag har tur i spel och otur i kärlek. Men det som är så roligt att vinna över Johanna det är att hon blir så frustrerad, jag dör av skratt varje gång.
Nu ska jag hålla mig på mitt rum hela kvällen för alla är inte så glada i min familj. Allt är lite jobbigt just nu. Jag ska i alla fall sitta i rummet och se på film eller fotbollen ikväll. Igår var det Tyskland man höll på och idag är det Spanien. Jag tror det blir så att jag först tittar på fotbollen och sen på film, självklart med en skål popcorn med för mycket salt och något att dricka till. Jag håller på att bli beroende av popcorn tror jag!
Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på lugna favoriter och gråta, jag känner att tårarna kommer snart och med tanke på saker som har hänt idag är det konstigt att jag inte har gråtit än.
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är alltid välkommen hos mig det vet du! Jag längtar också till på lördag. Alltid lika roligt med dig. Även om du vinner hela tiden när vi spelar, hihi

2008-06-26 @ 20:42:37
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Jessika

HEJA RYSSLAND FÖRFAN KVINNA!

2008-06-26 @ 21:53:58
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0