Den här helgen har livet faktiskt varit en dans på rosor

Lördagen var helt perfekt. Det började med att jag och Jessika köpte en lite sen födelsedagspresent till Elin. När vi kom hem åt vi glass och spelade kort ända till middagen. Till middag fick vi lax och det är en av mina favorit rätter. Efter det gjorde jag mig i ordning för att gå till willys med Johanna för att köpa lite godsaker till kvällen hemma hos henne. När vi kom hem fixade vi en riktigt myskväll med popcorn, bullar, läsk och en liten specialare som jag gjorde, eller jag har inte kommit på det själv men Johanna hade i alla fall aldrig smakat det förut och ni skulle hört hur mycket hon klagade när jag gjorde ordning det; "Va äckligt Rebecca", "Fyfan Rebecca" men när hon väl fick smaka så var det en av det godaste hon ätit. Det är i alla fall glass, blåbär och hallon som man mixar, svårare än så är det inte.
Vi fortsatte kvällen med fifa och film ända till sex då vi fortfarande inte hade somnat och det var kanske inte så konstigt med tanke på allt socker vi åt så vi bestämde oss för att ta en promenad med Casper. Det var hur mysigt som helst med soluppgången och det härliga vädret. Vi somnade vid åtta på morgonen och vaknade runt ett idag. Jag ska sova här idag också och självklart har vi gått och köpt ny glass och nya blåbär och hallon för att göra ännu mer smoothie.
Jag har tagit en dusch och Johanna har varit ute med Casper så nu är vi redo för fotboll, Tyskland - Spaninen och ska jag vara ärlig spelar det ingen roll vilka som vinner, men Johanna är ett stort Tyskland fan (vilket är ganska självklart) så hon skulle bli sur om dom förlorade. Efter fotbollen blir det film och sen lär vi väl decka, eller så fortsätter vi kvällen med fifa. Men en sak är säker. Det blir i alla fall inte lika sent som igår, eller i morse kanske man ska säga.
Simma lungt     /Rebecca




 


Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag är på Johannas sida! HEJA HEJA HEJA TYSKLAND!

2008-06-29 @ 20:23:16
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0