Oh happy day

Jag har verkligen haft det roligt med Johanna, igår kväll tog vi bussen till maxi för att köpa jordgubbar men det slutade med att vi kom hem med vindruvor, glass och grädde. Vi tittade på film och åt tills vi höll på att spy, eller i alla fall jag. Jag har aldrig sett någon äta så mycket grädde som Johanna gjorde igår! Vi somnade i alla fall inte förrän halv fyra och vaknade vid elva. Den här dagen har spenderats mest framför tvn. Vi har tittat på The hills have eyes, som definitivt är den vidrigaste skräckfilm jag har sett, den var verkligen äcklig. Efter det spelade vi fifa som jag totalt ägde på, kanske inte i början men mot slutat vann jag med 8-0 över Johanna, total utklassning haha! Efter det tittade vi på a cinderella story som jag nu har kommit fram till att det inte är någon favorit film. Efter det gick jag hem och åt och sen hamnade jag här, framför datorn som vanligt. Det var skönt att få träffa Johanna igen, och få prata med någon som verkligen förstår. Bara det fick mig att må mycket bättre. Sen kan man verkligen inte må dåligt när man är med henne. Hon får en att lysa upp på något sett. Jag är alltid så lycklig med henne. Jag ska kanske vara med hennes ikväll igen, men det beror på. Jag vet att hon har mycket att göra och jag vill verkligen inte vara ivägen.
Nu ska jag i alla fall försöka hitta på något, fördriva tiden liksom.
 Simma lungt   /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0