Lägger datorn och bloggen på hyllan ett tag

Ganska dålig uppdatrering men jag ska försöka hålla mig ifrån datorn så mycket som möjligt nu. Jag hade inte tänkt sitta vid datorn hela sommarlovet, det känns väldigt onödigt.
Igår hade jag i alla fall jätte roligt. Vi var hemma hos Hellsén och spelade spel nästan hela dagen. Först pictionary som jag och Jessika dominerade på, sen blev det tärningsspel som jag var lite sämre på och tillsist kortspel. Det var hur kul som helst att umgås och bara ta det lungt. Vi slutade kvällen med att titta på Roadtrip. Jag älskar den filmen, den är verkligen helt sjuk men så jävla rolig. Jag gick hem och sov och vaknade vid 11 dagen efter. Idag har jag inte gjort mycket alls. Tik kom hit och fixade papaya till lunch. Efter det gick jag hem till Jessika och vi fortsatte med vårat spelande. Man kan väl säga att det har blivit väldigt mycket spel den här helgen i alla fall.
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, det blir plättar. Rickard har gjort någon specialare så det blir blåbärsplättar. Det verkar faktiskt ganska gott men det hade inte spelat någon roll vad det hade blivit för just nu skulle jag kunna äta vad som helst, så hungrig är jag.
Men det blir nog en fortsatt ganska dålig uppdatering med tanke på att datorn ska vara avstängd så mycket som möjligt resten av sommaren, men det kommer inlägg ibland, så fortsätt kolla in bloggen lite då och då.
Ha en fortsatt super bra sommar!   PEACE  /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag älskar dig.

2008-06-23 @ 16:38:43
Postat av: Tess

Jag älskar dig.

2008-06-23 @ 16:38:56
Postat av: Rebecca

Jag älskar dig också! och jag saknar dig så mycket att jag håller på att spricka!

2008-06-23 @ 16:46:29
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0