Jag älskar allt just nu och det är tack vare en person

Dom här dagarna har jag varit med en person som betyder väldigt mycket för mig. Jag har nästan bott hos Johanna i två dagar nu. Det ända jag gjorde hemma igår var att äta middag sen var jag tillbaka hos henne igen. Eller först var vi ute på en liten promenad med hennes kanin. Det behövdes fktiskt med tanke på att vi hade suttit hemma hos henne nästan hela dagen igår. Vi gick i alla fall på ängen och bara njöt av det sköna vädret och av den fina solnedgången. Efter det gick vi hem och myste med film, popcorn och cola. När det började ljusna var det dax att sova och vid fem hade vi nog somnat. Vi vaknade klockan tolv av hennes syster men det var nog bra det, annars hade vi sovit bort hela dagen. Vi gick upp och satte på ännu en film. Nu håller vi på att göra oss i ordningför att faktiskt gå ut en stund. Vi ska ner och köpa glass och bara gå runt lite. Härligt!
Jag lägger ut lite bilder från kvällen.
Ha det kanon bra!  /Rebecca








Kommentarer
Postat av: tistlen

Sv: Du kan få komma och besöka mig i den drömvärlden, när du vill. :)

Önskar dig en fin kväll!

2008-06-26 @ 18:42:12
URL: http://tistlens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0