I'm back

Okej jag kan inte hålla mig ifrån datorn, jag är helt enkelt beroende av den. Men jag ska i alla fall inte sitta vid den hela dagarna och inte göra något annat.
Jag somnade inte förrän två halv tre igår. Åskan och regnet höll mig vaken. Jag kan verkligen inte sova när det blixtrar och åskar och igår kändes det faktiskt som om hela huset skulle rasa, eller i alla fall fönstrena.
Idag har jag bara tagit det lungt. Jag har städat rummet sen har jag bara gått omkring och inte gjort något alls. Jag var ute och gick med Pontus för en stund sen så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag hem till Johanna. Det ska bli riktigt roligt att träffa henne. Jag har verkligen saknat henne när hon varit i Småland.
Nej nu måste jag verkligen duscha om jag ska hinna göra mig iordning innan jag ska iväg.
Ha det bra   /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0