Helgen

Jag vet att jag varit väldigt dålig på att uppdatera men det ska bli ändring på det nu. Har haft jätte mycket att göra det är därför jag inte haft tid att skriva.
I fredags tog Sanne studenten så då vart det bjudning på gården. Vi var väl runt 40 personer som alla satt ute och hade det trevligt. Vi tog massa bilder så jag tänkte lägga in några.
Igår var jag med Jessika och Elin på kvällen. Vi var ute en stund sen gick jag och Elin in och tittade på 8 mile. Riktigt mysigt var det.
Idag har jag legat ute och solat. Det var jätte skönt men väldigt varmt. Efter det tittade jag på fotbollen. Eller i alla fall första halvlek, den andra sov jag. Efter det gick jag, Jessika och Elin ut och tittade på Emil, Tom och Henke när dom spelade fotboll. Sen gick jag hem och duschade och nu ligger jag här i min säng. Jag ska snart titta på en film som kommer på tvn sen ska jag plugga lite och efter det ska jag sova!
Ha det!  /Rebecca





Kommentarer
Postat av: Jessika

Bilden på mig och Elin är Inte okej :O

2008-06-01 @ 23:04:24
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAHAHAHA DEN ÄR SÅ ROLIG!

2008-06-02 @ 11:36:35
URL: http://rebeccajensen.blogg.se
Postat av: Jessika

tsssssssss

2008-06-05 @ 07:49:17
URL: http://jessikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0