Fernando Torres

Okej jag tror inte att jag var helt ärlig i det förra inlägget. Jag blir inte alls särskilt glad när Tyskland gör något bra däremot när Spanien har bollen och dribblar förbi Tyskland eller bara har bollen så är jag överlycklig så jag kan säga att det inte spelar någon roll vilka som vinner för det är inte sant, innerst inne vill jag verkligen att Spanien vinner och en sak till, jag tror aldrig jag har gillat en fotbollsspelare lika mycket som jag gillar Torres. SHIT alltså vilka ögon och vilket leende han har, och titta bara på hans fotbolstalang. Killen är ju ett proffs förfan! Jag har aldrig skrikit så mycket som jag gjorde när han gjorde mål heller. TORRES I LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0