En varm dag på Söder

Kom nyss hem från en tur till Söder. Jag följde med Sanne på hennes jobbintervju så medan hon var där så gick jag runt på Söder. Det var faktiskt riktigt mysigt men väldigt varmt. Saken är den att när vi skulle gå hemifrån spöregnade det så vi klädde på oss massa kläder men när vi väl kom till dit sken solen och det var väldigt varmt. Aja, jag gick i alla fall runt på Söder och det var verkligen skönt att gå runt där med musik i öronen och bara vara för mig själv en stund. Efter det, när Sanne var klar gick vi till donken och åt sen åkte vi hem. Även fast det var härligt att faktiskt göra något och inte bara sitta hemma så är jag väldigt trött nu så jag funderar på att sova en stund men då somnar jag antagligen inte ikväll, ja jag får väl se hur jag gör.
Take care   /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0