Days of happines

Dom här dagarna har verkligen varit underbara. Igår var jag med Johanna och vi hade jätte mysigt. Vi gick till donken och köpte glass sen gick vi hem till henne och tittade på film. Som vanligt sov jag hos henne och idag åkte vi och badade. Det var jätte skönt och varmt i vattnet. Riktigt härligt!
Åt middag hos pappa och efter det åkte jag, Jessika och Elin till heron och såg what happens in Vegas. Skit rolig va den!
När vi kom hem var vi med Emil och Putte en stund och sen gick vi hem.
Väldigt kortfattat men eftersom klockan snart är halv två och jag tänkte se en film så hinner jag inte skriva så mycket. Lägger in lite bilder sen.

Jag vill egentligen strunta i saker han säger men eftersom han är någon jag verkligen bryr mig om är det svårt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0