Bor hos pappa några dagar

Idag vaknade jag hyffsat tidigt men det var skönt att inte sova bort hela dagen. Man hinner med så mycket när man inte gör det. Idag har jag i alla fall hunnit gå ut och gått och det var riktigt skönt, även fast det spöregnade. Uppfriskande var det. Idag ska jag hem till pappa och stanna där tills på fredag. Har inte varit där på ett tag så det ska bli roligt. Linda har någon avslutning på dagis så dit ska vi ikväll. Dom här två dagarna blir att tillbringa med mina systar eftersom jag ska passa dom nu. Det ska bli jätte roligt. Annars blir det lungt. I helgen ska Pontus spela handbollstunering så det blir ganska tomt här hemma skulle jag tro. Om det blir för tråkigt får jag väl följa med och titta på honom men eftersom det ska regna i helgen och det är en ute tunering så känns inte det så lockande. Ja jag får väl se hur det blir. Nu ska jag packa klart allt till pappsen sen ska jag gå.
See ya    /Rebecca

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Åhh tack så mycket :) Okeej, där har jag aldrig varit :) Ha det så bra

2008-06-11 @ 14:54:38
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0