Är det så svårt att förstå?

Det här var nog den absolut värsta midsommar jag varit med om. Inte för att vi har gjort tråkiga saker utan för att jag har mått så jävla piss dåligt. Jag har bråkat med alla känns det som men mest med en person som ständigt bara ska göra allt så mycket värre. Hans kommentarer och sättet han beter sig på. Jag bröt ihop totalt efter bråket med honom så jag var tvungen att gå härifrån, hem till pappa. Där var det tomt och jag fick tid att tänka. Jag är så arg, arg på människor som inte har någon aning om hur jag känner mig eller vad som rör sig i min hjärna men ändå tror att dom gör det. Dom tror att man bara inbillar sig, att man mår dåligt för att få andra att må dåligt och det är det som är grejen. Jag försöker hålla masken för att andra inte ska drabbas men tillslut så funkar det inte, eller rättare sagt man orkar inte och när folk sen kommer och tror att dom vet allt, allt som händer inom mig så tappar jag allt. Så om folk inte har något vettigt att säga mig när jag mår dåligt så kan dom lika gärna skita i att säga något alls.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen mig på det du skriver här. Just det där att folk tror sig veta när de egentligen inte har en aning om hur jag känner. Det är så frustrerande. Alla tror att jag bara vill ha uppmärksamhet, eller vill att alla ska tycka synd om mig, överdriver, är egoistisk eller bara har haft en dålig dag så fort jag mår dåligt. Dom får det att låta så enkelt. Dom har ingen aning om hur invecklat allt är och hur djupa såren är. Man känner sig så ensam just för att ingen förstår. Hoppas du förstår att det viktigaste är att du ska må bra, ingen annan.

2008-06-20 @ 23:01:15
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kommer hem imorgon :) Hoppas jag gör rätt i att åka hem ett tag.

2008-06-21 @ 12:49:09
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0