Torsdag

Nu är det bara en dag kvar! jag längtar verkligen, ni kan inte föreställa er hur skönt det ska bli att komma bort från allt och bara ta det lungt på Gotland. Jag kan knappt föreställa mig hur skönt det ska bli. Jag längtar bara mer när jag tänker på det så nu ska jag skriva om något annat.
Så vad har jag gjort idag då? Jo, jag har varit med Tess och det var jätte roligt att träffa henne igen. Vi har inte träffat varandra på flera månader och det är alldeles för länge så nu har vi bestämt att när jag kommer hem från Gotland och hon från Öland så ska vi ses igen. Vi har i alla fall legat ute på hennes tomt och solat sen har vi tittat på American history x som alltid är lika bra. Efter det åkte jag hem och packade väskan. Sen har jag inte gjort så mycket. Jag har varit med Jessika en stund sen gick jag till pappa där jag är nu men mamma ringde nyss så jag ska tillbaka igen för att se på film med hela familjen. Jag ska försöka skriva något imorgon innan jag åker men om jag inte hinner så får alla ha det jätte bra så hörs vi när jag kommer tillbaka igen!
/Rebecca


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman.

Saknar dig, hoppas du får det bra där borta och hör av dig när du är hemma igen. Själv åker jag hem nu på tisdag och ska bo med casper en hel vecka! puss

2008-07-27 @ 20:39:33
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Bimi

Hjälp jag fick såndär akut

sakna-rebecca-jensen-jättemycke-ryck nu!!

mimimi ); VI MÅSTE MÅSTE MÅSTE SES SNART!

<3333333333 X 123456789

2008-08-05 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0