Snart åker vi!

Äntligen fungerar datorn som den ska. På fredag åker jag, Jessika och "familjerna" till Gotland och det ska bli riktigt skönt att få komma ifrån Stockhom för ett tag. Jag ska bara ta det lungt i en hel vecka. Ja man får passa på att ta det lungt nu innan skolan börjar igen.
Idag har jag varit med Sanne i stan. Eller hon har klippt och jag har gått runt lite för mig själv men det har faktiskt varit riktigt härligt även fast det har varit jätte varmt. Det har nästan känts som om man har gått runt i en bastu. Men man ska inte klaga. Efter den lilla vistelsen i stan kom jag hem och var helt slut så jag vilade mig en stund sen har jag varit med Jessika resten av dagen. Nu ska jag titta på film; You, me and Dupree. Den verkar riktigt rolig så jag ska nog få mig ett och annat skratt innan jag somnar.
Bilderna från Kolmården kommer snart, jag lovar!
Godnatt   /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0