Kvällspromenad

Kom precis hem från en liten kvällspromenad med Jessika. Vi gick runt i vretarna och även fast det var lite kyligt så var det väldigt mysigt. Det var ett tag sen vi gick ut sådär, bara gå ut och gå liksom. Jag saknar det faktiskt.
Annars har jag inte gjort mycket alls idag. Jag blev väckt runt elva av Sanne, lagom kul med tanke på att jag gick och la mig halv tre. Jag gick i alla fall upp och tog en dusch och efter det gick jag och la mig igen. Sen blev jag väckt av Sanne igen men eftersom hon hade bakat pannkakor till mig så gjorde det ingenting. Efter det gjorde jag mig i ordning för att gå till pappa där det blev middag. Nu ligger jag i sängen hos pappa och ska väl snart gå och sova, även fast jag inte alls är trött. Vi får se när jag somnar, jag kanske går ner och ser på tv en stund.
Men ha det bra och godnatt  /Rebecca

Lite bilder från kvällsrpmenaden. Jag har inge smink och jag ser väldigt sliten ut, men det får ni leva med!







Kommentarer
Postat av: Jessika

du får skicka bilderna till mig sen :)

2008-07-03 @ 10:45:26
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: matilda

hej!

läs gärna mitt inlägg om den dolda smärtan o kommentera!

tackar :) ha en kanon dag!

2008-07-03 @ 14:58:21
URL: http://enidrottnadeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0