Tidig promenad

Blev väckt 10 idag! Så tidigt har jag inte gått upp på ett tag och det märks. Jag orkade knappt gå ur sängen och inte nog med det så hade jag lovat min syster att gå ut och gå. Så det var bara att pallra sig upp och klä på sig bekväma kläder och sen gå ut i kylan. Halvsov hela vägen som vi gick men när jag väl var hemma kändes det skönt. Jag har bara suttit hemma dom senaste dagarna så frisk luft var precis vad jag behövde.
Tog en lång och skön dusch, riktigt skönt det med.

Ikväll ska jag till far min, vilket kanske inte är någon favorit men jag får hålla humöret uppe. Jag ska ju hem imorgon igen så det är inte hela världen att bara gå upp och umgås med dom lite. Det händer inte allt för ofta.
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0