Söndag

Idag har jag varit på ikea med mamsen. Det var vi och alla andra människor i Stockholm där. Fick i alla fall massa saker av mamma och köpte lite själv till mitt nya rum. Det är fortfarande kaos i rummet men jag behöver inte dela med min bror längre och det är grymt skönt. Längtat efter att få ett eget rum. Vi tittade också på min nya bäddfåtölj! Ja det är verkligen en bäddfåtölj och skön är den också.
Kom hem och la mig i sängen med datorn och tvn på, det var riktigt nice att få slappna av lite. Ibland är det verkligen skönt att inte göra något alls, bara ta det lungt. Och ingen skola imorgon eftersom vi har studiedag så jag hade ingen ångest över att jag inte hade pluggat heller för det kan jag göra imorgon! Det ska bli så skönt att sova länge och veta att alla andra ska upp tidigt till skolan haha!
Ska snart sova ändå, ska kolla lite på tv först tror jag. Det kanske går någon bra film nu som man kan se :)

ha det bra och godnatt/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0