Slut på det roliga

Helgen är slut och en ny lång vecka fullt med prov och andra saker börjar igen. Jag är sjukt trött på skolan just nu. Eller jag är trött på det mesta, gå upp klockan sex princip varje morgon, komma hem rån en jobbig dag i skolan och fortsätta resten av dagen med skolböcker iknät hemma, syskon och föräldrar som bara gör allt värre och på att jag är trött konstant. Ni anar inte hur mycket jag längtar till sportlovet. Då behöver man iallafall inte spendera absolut hela dagarna med att plugga. Lov är verkligen något jag behöver just nu.

Helgen var väldigt lugn. I fredags var jag bara hemma och umgicks med pappa och resten av familjen. Igår var jag med Jessika och åt där. Sen gick jag, Jessika och Elin hem till mig och lite senare kom Tom och Emil och vi kollade på melodifestivalen och Dodgeball. Riktigt mysigt faktiskt. Idag har jag bara tagit det lungt, riktigt skönt det med. Nu ska jag kolla lite på King Kong sen ska jag nog sova.

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0