Måndag igen

Ja då var det ny vecka igen. Kände mig inte alls bra idag så efter en lektion pkte jag hem, sov en stund på soffan, tog en dusch sen var jag pigg igen så det blir skola imorgon igen, men inte alls lika lång dag som jag brukar ha. Har inte alls lika många läxor som jag brukar ha vilket är skönt men då känns det samtidigt väldigt smart att plugga till proven som kommer, men jag antar att det inte kommer bli något pluggande alls den här veckan. Men det kommer jag ångra sen när jag sitter där dagen innan provet och kan ingenting.

Nej nu ska jag snart gå och sova om jag i huvud taget ska orka gå upp imorgon. Jag är grymt trött på mornarna men jag har bara mig själv att skylla på. Går man och lägger sig sent och går upp tifigt verkar inget annat logiskt än att man är dödstrött på mornarna.

Natti natti /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0