FOOTLOOSE!!!!

Just nu är jag helt otroligt glad! Jag har precis kommit hem från stan. Har varit och tittat på musikalen Footloose med Sanne och pappa och det var den absolut bästa musikal jag någonsin sett. Allt var bra med den, alla skådespelare, all musik, ja allt helt enkelt. Den är verkligen värd att se. Jag skulle kunna se den om och om igen. Och sen var det Peter Johansson då. Helt jävla amazing! Han är så bra så jag bara hade lust att springa upp på scenen och kasta mig på honom. Hans röst och hans dans knäcker det mesta. Så grymt sexig! Jag kan ju skryta med att jag har sett hans rumpa också, hahaha! Han är iallafall en favorit, han och Colin Farrell ligger högst upp på min lista just nu!

Nu ska jag bara njuta av att tänka på den grymma musikalen och sen ska jag sova ;) haha
Sovgott allihopa /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0