Alla hjärtans dag

Imorgon är det då alla hjärtans dag och den dagen är verkligen överskattad. Det är en dag då man ska visa sin kärlek till den man älskar. Men varför bestämma en dag som man ska göra det, varför inte bara göra det hela tiden? Visst är det otroligt charmigt att anstränga sig lite extra för att få en kärleksfull dag men dem som inte har någon att tillbringa den dagen med då? Kan man inte inskaffa en dag för dom ensamma?

Idag har väl varit en helt okej dag, det som är så jobbigt just nu är att det känns som jag har tappat allt, all livslust. Jag orkar ingenting och alla i min familj har inte varit på det allra bästa humöret dom senaste två veckorna vilket får mig att ge upp ännu mer. Det känns som om ingen riktigt finns där längre. Jag får liksom klara mig själv och jag beroende av andra människor.

I helgen ska jag iallafall upp till pappa så jag får väl hoppas att få lite uppmuntran därifrån.

Ha en bra alla hjärtans dag imorgon /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0