Sömnlös natt

Jag ligger här i Sannes säng och kan inte sova. Mormor och Moa har kommit så mitt rum är inte längre till för mig utan jag får sova i Sannes rum. Hon är i och för sig inte hemma nu men hon kommer hem imorgon så då får vi dela säng. David Bowies "changes" spelas just nu i hörlurarna. Ja jag måste ha hörlurar när klockan är så här mycket så att jag inte håller hela familjen vakna.
Imorgon, eller idag blir det ju, ska jag sola med Jessika. Klockan tolv ska vi mötas på gården för att åka till Tullinge. Det kan ju vara kul att vara lite brunare på julafton. Imorgon är det julafton. Det är helt galet!
Nu kom det en ny låt; Free Fallin med Tom Petty. Tänk att två riktigt grymma låtar kom efter varandra. Jag kanske ska ligga och lyssna på musik hela natten istället för att sova... eller inte.
Jag börjar bli hungrig känner jag. Jag kanske ska gå upp och ta något att äta. Egentligen orkar jag inte. Jag är trött men jag kan inte somna. De flesta vet nog vad jag menar. Man bara ligger och vrider och vänder på sig. Jag kanske ska sätta på en film. Men då lär jag ju inte gå och sova förrän om två timmar eller nåt så det känns som en dum idé.
Nej nu ska jag stänga av datorn och hoppas på att jag somnar av utmattning eller nåt.
Godnatt och sovgott  /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0