Julafton

God Jul på er allihopa! Jag sitter här i Sannes säng, halvt klar. Ja sminket ska på sen är jag helt klar.
Jag tog en ganska lång promenad med Jessika, Emil och Putte igår kväll. Det var kul att träffa killarna igen och självklart var det jätte roligt att vara med Jessika. Vi har varit lite slarviga på att träffas på senaste tiden. Jag kom i alla fall hem helt iskall. Men går man ut när det är iskallt med vara strumpbyxor får man skylla sig själv. Vid halv nio vaknade jag imorse och vid nio kom Pontus inspringande och tvingade upp oss för att öppna julklapparna som låg under granen.
Det blev även en mysig frukost men efter det var allt i full gång. Nu springer alla runt och fixar sig och maten och jag sitter här och försöker ta det lungt nu innan kusinerna kommer.
Hur som helst, hoppas ni får en jätte bra jul med massor av julklappar och kärlek!
Ännu en gång, God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0